sobota, 30 listopada 2013

Hej ludzie!

Hej, jak pewnie zdążyłyście zauważyć, moja wesoła i radosna wena umarła śmiercią bolesną i powolną. Natomiast na zastępstwo ochoczo przyszła jej urocza siostrzyczka depresantka. Dobra, pomińmy resztę mojego ,,zajmującego" monologu na temat mego stanu psychicznego. Chciałam wam powiedzieć, że tak jakby zawieszam historię Catherine i Draco... Mówię tak jakby, bo naprawdę mam na myśli ,,małe przemeblowanie", jeśli rozumiecie o co mi chodzi. Postacie zostaną te same, lecz reszta ulegnie zmianie.  Na razie mam tylko pomysł, jeszcze nic nie napisałam, ale trzymajcie kciuki za mnie i za moją wenę!
Buziaki <3
OwlShadow
PS Jak chcecie to łapcie mojego tumblra:  http://owlshadow13.tumblr.com/ ! ;* 

9 komentarzy:

  1. Twoja wena nie umarła tylko zrobiła sobie wakacje, dalej mam nadzieję!
    Mam nadzieję, że szybko do nas wrócisz, więc trzymam kciuki :)
    Pozdrawiam, kochana!
    ~Salvio

    OdpowiedzUsuń
  2. W 100% zgadzam się z Salvio Hexia. Czekam na następną notkę.
    Pozdrawiam,
    Coffie

    OdpowiedzUsuń
  3. Umarła, umarła. R.I.P. Wena OwlShadow [*] Miejmy nadzieję, że to jednak tylko śmierć kliniczna i jeszcze ją jakoś z tego da się wyciągnąć ;D Ale póki co nie ma na co liczyć ;________;
    Buziaki OwlShadow;*
    PS Coffee, jak tam u cb z nowym rozdziałem? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. "To już dwa lata odkąd świat pogrążył się w mroku. Dwa lata od dnia, w którym zniknął Dumbledore. Minęło 730 dni od chwili, gdy znaleziono zmasakrowane zwłoki Hermiony Granger na hogwartskich błoniach. Minęły te cholerne dwa lata, a świat wydawał się nie mieć końca." Chcesz wiedzieć jak Draco pokocha Hermionę? Jak dojdzie do ich spotkania? Czy martwi mogą powstać ze świata umarłych ? . Zapraszam na kolejne rozdziały :) ~łapa

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej,
    Już długi czas czytam twojego bloga i stwierdzam, że jest chujowy. W ogóle nic nie trzyma tej pierdolonej kupy i wszystko jest po prostu... szkoda gadać, no!
    Błęd za błędem i w ogóle totalna rozpacz i masakra. Poszukaj sobie bety lub wywal na zbity pysk tą co masz, o tak ci powiem! Nie wiem jak można nie zobaczyć tak rarzących błądów, totalne gówno.
    Weż w ogóle zostaw pisanie i przejdź na nie wiem... wyprowadzanie kotów i zbieranie po nich gówien, bo to ci lepiej wyjdzie niż pisanie!
    Podrawiam,Monika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w ogóle twórczość Owl może się nie podobać? Nie moge tego zrozumieć za cholere, ale no cóż. Pewnie jesteś nie dowartościowaną autoreczką, która po prostu nie ma ani grama czytelników i nikomu się nie podoba twoja twórczość.Skoro nie podoba ci się co pisze Owl to po prostu stąd... napisałabym coś wulgarnego, ale nie będę się zniżać do twojego poziomu. Po prostu stąd wyjdź, bo nikt cie nie trzyma na siłe, a nawet sie, każdy ucieszy, że sobie wreszcie pójdziesz, do widzenia droga moniko.
      A tak przy okazji to się pisze: Błąd, skoro sama nie umiesz się wypowiedzieć poprawnie to nikogo nie upominaj za pomyłki.
      Pozdrawiam, Salvio!

      Usuń
  6. Kochany Anonimku, rozumiem twoją niechęć do mojego bloga, gdyż z gustami się nie dyskutuje. Nie jest to jednak powód, żeby obrażać autorkę lub jej betę. Nie jestem zwolenniczką podejścia typu: ,,nie podoba ci się, to nie komentuj!'', bo absolutnie nie o to chodzi. Konstruktywna krytyka, owszem, ale ludzie, miejcie choć trochę kultury! Pospolite hejty upstrzone odpowiednią ilością wulgaryzmów nie robią na mnie żadnego wrażenia i są poniżej poziomu... Co się tyczy błędów, podaj mi przynajmniej jeden przykład, a jeśli faktycznie, coś będzie niepoprawnie napisane od razu ulegnie korekcie. Zrobię to ja lub moja WSPANIAŁA beta-> Florence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gówno a nie beta sreka

      Usuń
    2. Florence, jest świetną betą, a twoje idiotyczne komentarze tego nie zmienią. :)
      Pozdrawiam OwlShadow

      Usuń

Obserwatorzy

Informacje


Nowy rozdział już nie długo!


Jakby ktoś chciał na priv to moje gg:
43084764
^.^


Szablon wykonała Avia Tinar z Zaczarowane Szablony.

O mnie

Moje zdjęcie
"Moje idee to gwiazdy, których nie potrafię ułożyć w konstelacje."